Wednesday 11 March 2015

My hero & heroin ;)

Assalammualikum n hi semua. Blog kali ni about my hero n heroin. Sapa hero n heroin aku? Of cos lah my parent.  Disebabkan aku dh 3 minggu tak balik rumah so aku nk tulis pasal parent aku. Shapeei bin mohamad, my hero yg paling banyak berjasa dlm keluarga aku. Yg sentiasa bimbing aku. Yg selalu mencari rezeki utk family aku. Seorg ayah yg kuat, penyayang dan baik. Rohaizah bt abd ghani my heroin. Seorg ibu yg selalu care gila pasal anak dia. Yg selalu jaga pakai makan minum kitaorg semua. Seorg ibu yg kuat dan tabah dlm apa pun. Dua org yg sentiasa support aku selama ni. Dua org yg paling byk berjasa utk aku. I really miss both of youuuuuuu! Rindu nak balik rumah n makan masakan ibu. Thank you for always be by my side. I really appreciate it. Remember that I always love both of you no matter what happen :)
Your daughter: DILA

No comments:

Post a Comment