Tuesday 17 March 2015

Festival Thai

    Assalammualaikum. Hi korg :D
Disebabkan kkm tkde air so minggu lepas aku balik kampung kat terengganu. Lagipun aku mmg nak lawat nenek aku. Yelah dh bertahun jgk aku rasa tak jumpa dia. And kebetulan masa aku balik tu kat taman syahbandar ada buat festival thai. So apa lg aku dgn cousin aku pun berjimba lah haha. 1st thing tujuan aku sebenarnya cuma nak makan je. Baju2 and accessories pun tak banyak di jual.

    Majoriti mmg jual makanan. Tahun lepas pun aku ada pegi tp mcm hambar je haha. Then tahun ni aku nak try pegi lg. Alhamdulillah better lah drpd tahun lepas haha. Booth yg dia bukak pun dh makin byk. Mcm tahun lepas sikit gila tu yg tak best. Aku nak cari makanan yg tak byk jual kat Malaysia ni. Yelah setakat tomyam tu dh common sgt kat sini. Aku pun pegi sana ramai2 dgn cousin aku. Yelah semua duduk kl ni belajar. So buat lah rombongan ramai2 balik kampung hihi.






Aku tak tahu nama dia apa benda. Tulisan kat plastik tu pun aku tak faham haha. Org yg jual kata tu sotong.  Rasa dia pun mcm sotong kering yg korg biasa makan tu je haha.


    Aku ada makan mi sup special thai. Tp aku tak sempat nak snap sbb masa tu tgh lapar gila haha. Rasa dia pun sedap. Tak mcm mi sup kita. Dia more pada rasa masam. Ingredient dlm tu pun byk gila. So mmg best.


Ni mcm air biasa je. Sedap lah jugak. Cuma dia ada tambah pearl ala2 cool blog tu.



Pulut manga. Sedap gila. Manga dia manis. Aku suka Pulut dia warna warni hihi.


    See mmg semua makanan je kn? haha. Aku pun tak interesting nak pegi tempat jual2 baju tu. Tak ramai pun pegi sana haha. So sapa yg nak cuba bole lah pegi sana. Tak silap aku event ni satu minggu. Sampai hujung minggu ni lah kot haha. Okay sampai sini je entry aku. Byebye uollsssssss ;*

DILA

No comments:

Post a Comment