Wednesday 4 March 2015

About NUR FADHILAH HUDA :D

Assalammualaikum semua!

    Hi uolls ;D Disebabkan sem ni aku amik subjek aplikasi komputer, so aku ditugaskan oleh sir Azwan untuk buat blog mengenai diri aku sendiri. First of all aku akan memperkenalkan diri aku dulu. Nama aku NUR FADHILAH HUDA BINTI SHAPEEI from Pasir Gudang, Johor. Aku dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru pada 21 April 1995. So umur aku tahun ni dh nk masuk 20 tahun. I am a student from UKM. Degree in economic.  Baru 1st year. Insha Allah ada rezeki next year aku akan tukar kepada akaun. Tu pun kalau result aku gempak gila lah kan? Heee. Aku anak kedua daripada 3 org adik beradik. And I'm the only one girls. That's why lah kot aku ganas sikit haha. Aku ex student smkpg2 n sktc. 





    Before this aku gila malas nak  belajar. Mungkin dulu still takde kesedaran lg kot nak belajar2 ni. So masa pmr result aku tak berapa nak bagus. Hm rasa hampa n sedih lah jugak kan. Tp yg paling aku rasa sedih bila tgk muka parent aku bila time amik result tu. Masa tu baru tanya diri sendiri kenapa lah aku tak belajar elok2. But semua nya dh terlambat. So nak tak nak aku kena go on with my life ni. Then masa naik form4 aku ditempatkan di kelas 4 akauntan. Disebabkan aku minat math so aku bole go on dgn semua subjek except add math. Damn subjek tu yg paling aku tak suka haha. Kesian cikgu anep ajar aku penat2 aku tak dgr. Sorry cikgu. Masa spm Alhamdulillah result aku okay lah. At least muka parent aku masa tu takde lah mcm masa result pmr dulu haha.

    Then aku dpt tawaran masuk uitm in business. But aku pilih matrik. Jet2 nak jimat kan masa lah kan haha. Then masa kat matrik aku bgtahu kat diri aku utk buat betul2 kat sini utk aku dpt masuk U masa degree nanti. Pengalaman kat matrik mmg best gila lah kan even masa tu 1st time aku tinggal asrama. Homesick tu jgn ckp lah. Selalu gila haha. So after aku berjuang kat matrik alhamdulillah result aku excellent lah jgk hihi.

    After that aku dpt tawaran utk sambung degree aku kat ukm. Actually aku nak amik akaun tp disebabkan ukm tak bukak kos akaun utk 1st year so aku amik lah ekonomi. Sbb aku lebih minat ekonomi drpd business. Kot? Haha. So now aku dh pun masuk sem 2 kat ukm. Bulan 8 ni habis lah tahun 1 aku kat sini. Bulan 9 ni dpt lah aku jumpa adik2 degree baru haha. Jet2 senior lah kan.

    Aku rasa aku dh terlebih membebel pulak. But apa pun thanks for those yg baca blog aku ni even aku rasa blog aku ni a little bit boringggg haha. So that's all from me. Thank you guys.

    Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment