Thursday 5 March 2015

KMPh

    Assalammualaikum, hi semua. Untuk tema blog aku kali ni adalah bebas. So aku pilih untuk tulis mengenai 'my 1st experience in kmph'. Aku dapat matrik gambang utk kos akaun. Mcm yg aku dh bgtahu dkt blog aku before ni. Masa kat kmph ni aku 1st time duduk asrama. Mula2 tu aku was2 jgklah kan nak pegi. Yelah jauh sgt. Nun dekat gambang, Pahang sana. Aku mmg dari kecik sampai besar mmg berkepit je dgn family aku.
  Actually aku bole je pilih uitm. Dekat segamat je pun. Then masa tahun 2 aku akan pindah kat uitm pasir gudang yg baru kat seri alam tu. My first reason pun mmg aku nak cepat so aku pun pilih lah matrik. Mula2 nak pegi tu mmg rasa berat gila hati. Bole ke aku survive nanti? So nak tak nak aku pun pegi. Bila lagi nak merasa duduk jauh2 dgn family kan? Time belajar ni jelah yg korg akan merantau ke mana2 utk capai impian korg.

 My classmate. 3A17


   
 Pengalaman aku masa kat matrik ni bole di katakan best jgk lah kecuali masa orientasi? Haha. Lecturer kat sana pun semua best2. Puan Tang dgn Puan Hong Huey Ling yg paling aku ingat sbb diaorg garang. Oh cikgu hafiz pun haha. Kawan2 3a17 pun best. Semua sporting n pandai2 gilosss. Ohh roommate aku pun best jgk. Eqien, mimi n mimi sains haha. So pengalaman pertama aku masa kat asrama bole di katakan sgt best lah. Pengalaman yg tak kan pernah aku lupa kan. KMPh.  Thank you guys :)

  

 Program kembali membawa bakti


My bestfriend. Kawan yg sentiasa ada dgn aku masa kat matrik dulu :)



 Sincerely from: DILA

No comments:

Post a Comment