Tuesday 7 April 2015

MAMA

Assalammualaikum semua. 

    Blog kali ni aku nak cerita pasal MAMA. Apa tu MAMA? Haa mesti korg punya kolej ada buat dinner kan setiap tahun. Ni dinner untuk bdk2 kkm. Untuk tahun ni tema yang kitaorg pilih adalah KESULTANAN MELAYU MELAKA. Haa namapk unik kan tema? Haha. Aku join group MAMA ni and aku under group tugas tugas khas (TTK). Korg tahu hape benda tu? Yg hias2 Pentas tu kitaorg lah nanti. 


    Semalam group2 aku turun dectar nak ukur pentas n laluan semua. Masuk je dectar semua tercengang. Ni ke tempat yang aku nak hias? Bapak besar gilossss. Makin hari makin stress haha. Tahun lepas diaorg buat tema FROZEN. Cantik gila kot. Dgn snowman semua ada. So kitaorg tahun ni rasa tercabar lah haha. And group TTK tahun ni takde senior. Semua bdk 1st year. So semua takde pengalaman lagi. Kitaorg pun tanya lah budak2 lain yg dah buat program mcm TG2KM untuk cari idea. Hopefully apa yg kitaorg harapkan semua menjadilah. Sbb ni program besar kan. Semua bdk kkm turun. Nanti diaorg dtg kalau buruk tak lalu makan pulak haha. Okay sampai sini je dulu. Bye uollsss J

No comments:

Post a Comment